28 Ocak 2014 Salı

Saç Bakımı Yazı Dizisi No:2 Organix Moroccan Argan Creme Sheer Opulence Masque

Geçen gün başladığım saç bakım yazısı dizime yine Organix markasının argan yağlı krem maskesi ile devam ediyorum.

Ekstra nemlendirici lüks Moroccan argan ışıltı veren maske, içeriğinde bulunan krem haline getirilmiş argan yağı sayesinde saçlara derinlemesine etki ederek, saç kütüküllerini sürüzsüzleştirip, yumuşak ve parlak bir görünüm kazandırmayı vadediyor.

Sülfat ve paraben içermiyor, hayvanlar üzerinde test edilmiyor.

Deniz ve havuz suyuna maruz kalmış, açılması zor saçları kolayca açabilmek için ihtiyacı olan günlük bakımı sağlayabilmek amacıyla her banyoda kullanılabiliyor.

Yurt dışında 7,5 dolar, Türkiye'de ise 40 TL civarında bir fiyatı var.


Özellikle saçlarınız çok kuru ise bu maske bulunmaz bir nimet. Arkasında da yazdığı gibi şampuan sonrası saçlarıma sürüp 3-5 dakika beklettikten sonra saçlarım ipek yumuşaklığına kavuşuyor. İşlem görmüş ve kolay açılmayan saçlar için birebir. İçeriğindeki keratin saçlarınızı onarmaya yardımcı. Kokusu harika. Saçlarımda elektriklenmeyi engelliyor. Ayrıca saçlarıma ışıltı da kattığını düşünüyorum.

Ancak geçen yaz sırtımda ve kollarımda çıkan alerjik sivilcelere saç kremlerinin neden olmuş olabileceğini düşünüyorum. Nedense tam saçlarımın bittiği hizaya kadar çıkan, krem kullanmayı kesene kadar geçmek bilmeyen (doktorun verdiği bir yığın ilaca rağmen) ve gerçekten krem kullanmayı bırakınca birden düzelen bu durum beni bütün saç kremlerinden soğutmuş bulunuyor.

Ben de çareyi banyodan krem yapmadan çıkıp sonrasında sırtımı ve kollarımı havlu ile koruyarak nemlendirici bakım ürünleri uygulamada buldum. Sivilceler tamamen geçtiği için arada sırada bu ürünü kullanmaya devam ediyorum ama bu sefer de banyodan sonra sürdüğüm ürünlerle birleşince saçlarımda ağırlık oluşuyor.

Anlayacağınız, boşa gitmesin diye arada sırada kullanıp bitireceğim elbette ama ben bu ürünü bir daha almayacağım.  Yine de çok kuru saçlarınız varsa tavsiye edebileceğim bir ürün kendisi.

İçeriğine bakmak isterseniz..

Siz saçlarınızı açmak için hangi yöntemi kullanıyorsunuz? Çok yakın bir arkadaşım krem kullanmayınca başka ne ürün kullanırsa kullansın saçlarını yumuşak hissetmediğini söyledi. Ben böyle bir sıkıntı çekmiyorum. Ya da çekmediğimi zannediyorum :) Siz ne düşünüyor, neler yapıyorsunuz bu konuda?

4 yorum:

  1. selam Sütlü Kahve, ben bu konuda çok tutucuyum maalesef... saçlarım kıvırcık, elseve'in şampuan ve saç kremini kullanıyorum yıllardır ve çok memnunum... değiştirmek benim için kabus çünkü saçıma iyi gelmezse elektriklenme filan yaparsa rezalet bir görüntü oluyor, onca para verirsem de kıyamam atmaya falan filan... aslında John Frida mıydı neydi onun şampuanlarını merak ediyorum, özellikle açık renk saçlara hitap eden şampuanını... onun hakkında fikrin var mı? sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. Selam sevgili yaşam notlarım.. Elseve ben de kullanmıştım ve o dönem gerçekten memnun da kalmıştım ama şimdi kullandığım şampuanların yerini yine de tutmaz diye düşünüyorum. Benim de kıvırcık-şekilsiz garip dalgaları olan saçlarım var ve haftada 2 defa fönletiyor ya da düzleştiyorum malesef. Benim başa çıkma yöntemim de bu. Söylediğin markayı duydum ama deneme fırsatım olmadı hiç. Belki elimdekilerden sonra deneyebilirim. Sen kullanırsan mutlaka yorumunu bildir olur mu? Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim cevabına. Saçlarını kıvırcık olması bana bu yazdıklarını daha kendime uygulayabilir miyim gözüyle okutacak, aynı sıkıntılarımız var muhtemelen. gerçi benim saçlarım arada çok döküldü eskisi gibi kabarma sorunum kalmadı, seviniyorum... Kuaförüm kalıcı fönden bahsedip duruyor, bir kez yaptırıyormuşsun sonra 6 ay kadar bir daha fönletmen gerekmiyormuş, ben sıcak bakmadım, senin fikrin var mı? Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma kıvırcık saç başa bela. Ben kıvırcık kullanamıyorum o nedenle sürekli fönlüyorum. Insanlar benim saçımı düz sanıyorlarmış hatta :) ayrıca ben de saçım döküldüğünde ve eskisi gibi kabarmadığında senin gibi sevinmiştim ama şimdi de keşke eskisi gibi daha gür olsalar diyorum :)
      Brezilya fönü daha önce bir kez yaptırdım. Sonra annem o zararlıymış lütfen bir daha yaptırma dedi diye yaptırmıyorum. Cidden 6 aya kadar idare ediyor. Özel bir şampuanı var sadece onunla yıkayabiliyorsun işlemden sonra. Bir de mutlaka kurutmak gerekiyor ve kuruturken fırçayla biraz fönler gibi düzeltmen de gerekiyor. Sürekli fön çektiriyorsan filan mantıklı ama dediğim gibi fönlü hayal etme. Evet düz oluyor ama kabarmak isterse yine kabarıyor o asi saçlar :) fırça ve fön makinesi ile uğraşırım biraz diyorsan sonuç iyi. Bir de iyi araştır. Iyi marka kullansınlar, keratin yararlı deniyor ama annem de kanser yapıyormuş Brezilya fönü yaptırma diye tutturdu :)

      Sil