30 Ocak 2014 Perşembe

Saç Bakımı Yazı Dizisi No:3 Marrakesh Şampuan ve Saç Kremi

Daha önceki yazımda da bahsettiğim gibi ben iki farklı şampuan kullanıyorum. Çünkü ikisinden de vazgeçemiyorum :) İşte bugün size kullandığım diğer şampuanı tanıtacağım.

Marrakesh Amerikan menşeli bir marka. Ben kendisi ile yaklaşık 2 sene önce oturduğumuz sitenin kuaföründe tanıştım. İlk önce daha sonraki yazılarımda bahsedeceğim argan yağını kullanmıştım. Sonra bir kampanya ile sampuan ve saç kremini de içeren bir set aldım ve o kadar memnun kaldım ki seti yedekledim. Bizim kuaförde ayrı ayrı fiyatları ne kadar bilmiyorum ama internetten gördüğüm kadarı ile şampuan 48, saç kremi ise 54 TL. Dediğim gibi ben bu iki ürünle birlikte argan yağı ve bakım sütünü de içeren bir seti 160 TL'ye aldım.



Şampuan hint keneviri ve argan yağı içeriyor. Tüm saç tiplerini nazikçe temizliyor. Saçların canlı ve kuvvetli olmasını sağlayacağı gibi ilk kullanımdan itibaren parlaklık ve gücü de hissedeceğinizi iddia ediyor.
Paraben, propilen, sülfat ve boyar madde içermiyor.
Hayvansal içeriği yok ve hayvanlar üzerinde test edilmiyor.


Ürün gerçekten de vadettiklerini yerine getiriyor. Sülfat olmadığı için az köpürüyor ama temizlendiğini hissediyorsunuz. Bunu tekrar tekrar söylemek istiyorum. Lütfen şampuan az köpürüyor diye saçınızın temizlenmediğini düşünmeyin. Yani bütün dert köpükse o zaman kafamıza deterjan da sürebiliriz öyle değil mi? O çok köpüren market şampuanlarındaki zararlı maddelerin saç derinizden içeriye sızarak size gelecekte kötü sürprizler hazırlıyor olmaları oldukça muhtemel. Sağlığımızı korumanın bir yolu da cildimize sürdüğümüz her türlü ürünün içeriğini bilmek ve mümkün olabildiğince tehlikeli maddelerden uzak durmak.

Benim yorumlarıma gelecek olursak, piyasadaki argan yağlı olduğu iddia edilen bütün şampuanlara göre çok daha etkili bir ürün olduğunu saçımı yumuşacık yapmasından anlıyorum. Ayrıca kokusu mükemmel ama çok kalıcı değil. Gerçi bu benim saçlarımı fönlüyor olmamdan da kaynaklanıyor olabilir :)

Gerçekten saçlarımı daha güçlü hissediyorum ve sağlıklarına kavuşmalarındaki en önemli karakterin de bu şampuan olduğunu düşünüyorum.

Ürünün içeriği aşağıdadır.

Aynı serinin saç kremini de sete dahil olduğu için aldım. Zaman zaman kullanıyorum ve bir önceki yazımda bahsettiğim Organix markasının saç maskesine göre daha iyi olduğunu düşünüyorum. Saçları fazla ağırlaştırmadan yumuşacık yapıyor. Şampuandan sonra saçta 2-3 dakika bekletmek fazlasıyla yeterli oluyor. Saçın elektriklenmesini önlüyor ve şampuana destek olarak saçın güçlenmesine yardımcı oluyor. Ama yine de ben hala kremlere karşıyım :)


Her iki ürünün de bence en önemli özelliği her saç tipi için kullanılabilmeleri. Ayrıca boyalı, gölgeli ve röfleli saçların genellikle kazık kesmesine neden olan sülfatsız şampuanların aksine marrakesh ürünleri bu saç tiplerine özellikle tavsiye ediliyor. Ki benim saçlarımda da boya olmasına rağmen sertleşme sorunu yaşamadığım gibi aksine saçlarım yumuşacık oluyor.

Kremin içeriğine bakmak isterseniz

Sizler ne tür şampuanlar kullanıyorsunuz? Özellikle saçlarımı gürleştirecek bir önerisi olan varsa duymayı çok isterim :)

1 yorum:

  1. Öncelikle yazınız çok güzel bunun için gerçekten tebrik ederim sizi , Bende eşim için almıştım Marrakesh Argan Oil. Oldukça etkili bir saç bakım şampuanı olduğunu düşünüyorum bende.

    Aldığım şampuan ise Saç Bakım Şampuanı Marrakesh

    YanıtlaSil