4 Şubat 2014 Salı

Saç Bakımı Yazı Dizisi No:4 Marrakesh Oil

Yine Marrakesh ürünleri ile devam ediyorum yazı dizime. Bu defa bu markadan tanıştığım ilk ürün olan Marrakesh Oil ile karşınızdayım.



Bu ürün benim favori saç bakım ürünüm. 2 kutu bitirdim, 22 kutu daha bitiririm tahminen :)

Bir kere içeriğinde sadece argan yağı özü değil kenevir de var. Saçlarınıza krem yapmasanız bile elinize 2-3 damla bu yağdan alıp saçlarınıza iyice yedirin bakın bakalım bir daha krem kullanmaya gerek kalıyor mu :) Yumuşacık olan saçlarınızın kuruma süresi de kısalıyor. Vallahi kısalıyor :)

Saçı ısıya karşı koruduğu için fön ya da düzleştiriciden önce kullanılması mühim. Ancak ben fönden sonra da 1 damlacık üstüne sürüp elektriklenmeyi yok ediyorum. Ürünü saçın dibine sürmüyoruz. Sadece boylarına ve özellikle de uçlarına kullanıyoruz ama zaten ürün kesinlikle yağlandırma yapmıyor. Harika bir kokusu var ve hemen de uçup gitmiyor.

Ben bazen sabah işe gitmeden kuru saçıma bile 1 damla sürüyorum. Özellikle sabahları düzleştirici ile saçlarımı düzelteceksem kesinlikle bu ürünü sürmeden saçımı ısıya tutmuyorum.

Saçların daha kolay şekil almasına yardımcı olan bu yağ inanın bana saçla ilgili bütün sorunlarınızın çözümü :)

Markanın diğer ürünlerinde olduğu gibi bu yağda da paraben filan yok ve tabi ki hayvanlar üzerinde test edilmiyor.

İşte içeriği..


Sizlerin arasında da bu ürünü kullanan veya kullanmayı düşünen var mı? Veya kullandığınız ve tavsiye edebileceğiniz başka argan yağı var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder