23 Haziran 2014 Pazartesi

Yeniden Merhaba

Uzun zamandır uzaklardayım. İstanbul’dan değil ama blogumdan, kendimden, her şeyden biraz uzaklaştım. Ülkenin hali belli. Sıkıntılar almış başını yürümüş. Cidden artık bu konuda konuşmak bile istemiyorum. İşyeri deseniz onun hali de içler acısı. Müdürümle olan bütün sıkıntılarıma rağmen, çalışmalarımdan memnun olan birim müdürü benim yer değişikliği talebimi kabul etmiyor. Odasında gözyaşlarımı tutamamış olmam bile fayda etmiyor. En yakın arkadaşım dediğim kişinin arkadaşlık anlayışını sorgulamaya başladım. Ya onun ya da benim bakış açımızda bir terslik var ki artık eskisi gibi yakın hissedemiyorum kendimi ona.

Sigarayı bırakabildim çok şükür. 4 aydan fazladır içmiyorum ve artık yendiğimi, sigara içmeyen bir insan olduğumu biliyorum. Bırakırken 3-4 kilo aldım ancak nikotinsizliğe alıştıktan sonra yaptığım diyet ve sporla o kiloları da verebildim. Şimdi o kiloyu koruyabilmek için metabolizmamı hızlandırma, yağ yakma ve kas kazanma çalışmalarım devam ediyor. İlk zamanlar spor ve beslenme konusunda tamamen yanlış yaptıklarımı düzelttim ve o konuda da yol almaya başladım son 1 ay içinde.

Bir de şimdilik en büyük mutluluk ve heyecan kaynağım Temmuz’da yapacağımız İtalya seyahati.

İşte ortalıklarda olmadığım zaman zarfının kısa özeti yukarıda :) hepsi ile ilgili uzun uzun yazasım var elbette. Yavaş yavaş geri döneceğim demektir bu da :)

O zaman hepinize kocaman bir merhaba :)



2 yorum: