21 Şubat 2014 Cuma

Dermokozmetik.com'dan 75 TL Hediye Çeki

Malum yaş dante gibi ömrün yarısına 5 kalınca (yaşını söylememek için kırk takla atıp, okuyucusuna işkence eden blogger) bende hafiften amanın yaşlanıyorum korkuları başladı. Daha önce de bahsetmiştim size. Ben küçükken soranlar büyüyünce çok güzel olacağım derdim hep. Tabi ki öyle çok da güzel olmadım ama hep bakımlı biri oldum. Kullandığım ürün tercihlerimi de hep iyi ve doğal markalardan yana kullanmaya gayret ettim. 
30'uma girince de artık anti-aging etkili ürünleri kullanmak üzere bir araştırma yaptım ve yığınla markanın içinde kendime DDF ürünlerini beğendim. 
Dermatolog kontrolünde akşamları kullandığım özel bir kremim olduğundan (bir ara size anlatmam lazım doktorumu, baya ilginç birisi de kendisi) gündüzleri kullanabileceğim bir serum arayışım vardı ki DDF de sesimi duyup benim için sabahları da kullanılabilen gözenek küçültücü bir serum yapmış. Ürün aynı zamanda kırışıkları azaltmaya ve yüze aydınlık, genç bir görünüm vermeyi de vaat ediyor.
Ayrıca göz kremine tam karar verememiş ve DDF'in iki ürünü arasında kalmış olsam da  SPF 15 içeren yine anti-aging etkili kremi ilgimi çeken iki üründen biri. 
Tam alayım, alayım da nereden alayım derken, bakimblog'da Dermokozmetik.com sitesinin çekilişini gördüm. 
Eğer siz de benim gibi şansınızı denemek isterseniz tık tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder