9 Şubat 2014 Pazar

Saç Bakımı Yazı Dizisi No:6 Softem Saç Bakım Yağı

Bugün sizleri en doğal saç bakım ürünüm ile tanıştırmak istiyorum. Kendisini Watsons'tan sadece 15 TL'ye almıştım ve oldukça da memnun kaldım.

İçeriği tamamen doğal olan bu saç bakım yağı benim saçımın kuruluğunu gidermede en büyük yardımcılardan birisi.

100 ml'lik ürünün içinde susam yağı, badem yağı, çam terebentin yağı, çörekotu yağı, zeytinyağı, ısırgan yağı, defne yağı, jojoba yağı, hawai cevizi yağı, biberiye yağı, mersin yağı ve e vitamini var. Başka da hiçbir şey yok. Bu kadar doğal bir ürünü ancak aktarda hazırlatabileceğimi düşünürken karşıma çıkan bu kutunun içeriğini okuyunca direk sepete atmıştım :) Fiyatının uygun olması da bir başka artısı tabii.


Ben banyodan 2 saat kadar önce saç diplerim de dahil olmak üzere tüm saçıma masaj yaparak uyguluyorum ve önce streç film üstüne de bir havlu sarıp, evin içinde fazla göze çarpmamaya çalışıyorum. Nitekim evli kadının derdi de bunlar işte. Maskelerimi bile adam spordayken yapmaya çalışıyorum aman görmesin o hallerimi diye :)

Sürerken çok yoğun bir kokusu var. Gerçi ben seviyorum ama hassasiyeti olanlar koklamadan almasınlar derim. Yıkanıp fönlendikten sonra koku büyük ölçüde kayboluyor ama çam terebentin kokusu biraz daha inatçı saçınızdan uçup gitmek konusunda. Eğer sevmiyorsanız bu konu canınızı sıkabilir diye düşünüyorum.

Kutusunda haftada 2 defa kullanılabilir yazıyor. Ben haftada 1 kullanıyordum ama yavaş yavaş 2 haftada bire düşürmeyi planlıyorum. Bazen saçımdan arındırmakta zorlandığımı hissediyorum. Banyodan sonra kullandığım bakım kremim ve yağım da olduğu için tamamen vazgeçmek değil ama kullanım sıklığını azaltmaya karar verdim.

Yoksa kesinlikle tekrar tekrar alacağım bir ürün ki zaten dibini gördüğüm için en kısa zamanda Watsons'a uğrayıp stoklamam gerekiyor.

Sizin aktarda hazırlattığınız ya da tek başına sürdüğünüz bakım yağlarınız var mı?

7 yorum:

  1. Aynı yağdan geçen gün bimde gördüm ve aldım 50 ml. 3.70 tl. Watsons'ta 15 tl ise bimden almanı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Bnde bugun aldm 15 tl ye aktardan %100 dokulmeyi durduruo dedi inslh oledr ve bnm saclarm cok dokuluyo ince tlli zayif .s

    YanıtlaSil
  3. Bim den aldım ben de. 50 ml si 3.95 tl :)

    YanıtlaSil
  4. peki ıslak saça mı uygulanıyor bu ürün ?

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil