12 Şubat 2014 Çarşamba

Saç Bakımı Yazı Dizisi No:7 Milk Shake Saç Bakım Köpüğü

Hayatıma giren son güzellik bu köpük.. Birkaç blogda okumuştum bu ürünü. Kokusunun o kadar harika olduğunu söylüyorlardı ki ben de kuaförüme sormaya karar verdim. Saçlarımın güzel kokması konusunda biraz hassasımdır. Fön çekince saçlardaki şampuan kokusu ne yazık ki yok oluyor. Ben sigara da kullandığım için (bu yakın zamanda başka bir post konusu olacak çünkü bırakma savaşına girmeme çok az kaldığını hissediyorum artık) saçlarımın güzel kokmamasından şikayetçiyimdir hep. Geçen haftalarda kuaföre milk shake diye bir ürün varmış sizde bulunuyor mu diye sordum ve yanıt 2 gün sonra geliyor oldu. Doğru düzgün neye yaradığını bile bilmememe rağmen çok güzel koktuğunu ve kokusunun kalıcı olduğunu okuduğumdan hemen bir tane ayırttım ve 2-3 gün sonra gidip aldım.


200 ml.si 53 TL. Ürünün yoğun nemlendirme ve koruma özelliği var. Fön öncesi uygulanırsa saçı ısıya karşı koruyor. Islak, nemli ya da kuru saça uygulanabiliyor. Durulanmyor. İçeriğindeki süt proteinleri ile saça bakım yapıyor, parlatıyor ve besliyor. Köpük formda. Kullanmadan önce şişeyi çalkalayıp baş aşağı çevirip bir miktar avucunuza sıkıp saçınıza yediriyorsunuz.

Besliyor mu beslemiyor mu inanın hiçbir fikrim yok. Ama kokusu bir harika. Saçlarınız vanilyalı milk shake kokuyor. Aslında bir sonraki yıkamaya kadar kaldığı iddia ediliyor ama bende ki dayanma süresi sadece 1 gün. Ertesi sabah saçımı yıkamasam dahi yeniden sürmem gerekiyor. Kesinlikle normal köpükler gibi yapış yapış bir hissi yok. Aksine saçları yumuşacık yapıyor ve kuru saça dahi uygulansa saçın formunu bozmak ya da yağlandırmak gibi bir durumu yok. Ürün nemlendirici olarak vücudunuza da kullanılabiliyor ancak ben sadece saçıma sürüyorum. Ama gerçekten kullanım sonrası ellerimi yıkama ihtiyacı hissetmiyorum. Hızlıca emilip gidiyor ve geriye sadece yumuşaklık hissi kalıyor.

Dediğim gibi ben her sabah az miktarda sıkıp saçıma sürüyorum ve o koku ile bütün gün mutlu oluyorum. Bir de iş yerinde durup durup saçımı koklamaktan vazgeçsem iyi olacak aslında ama dayanamıyorum. O kadar güzel ki :)

İçeriğini fotoğrafa tam sığdıramadım ama yine de görmek isteyenler için aşağıya koyuyorum.


Aranızda bu ürünü deneyen ve benim gibi aşık olan başka kimse var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder