7 Şubat 2014 Cuma

Saç Bakımı Yazı Dizisi No:5 Marrakesh X Leave-In Treament&Detangler

Marrakesh serisinin benim elimdeki son ürününü tanıtacağım bugün sizlere. Marrakesh X durulanmayan bakım kremi...

Bu ürün de elime daha önce bahsettiğim setle birlikte geçti. O gün bugündür de Marrakesh Oil ile birlikte beni saç kremi kullanmaktan kurtaran kahramanlar olarak hayatımda yer almaktalar. Saçlarım kuru oldukları için (artık eskisi kadar kötü olmasa da hala haftada 2'den fazla saç yıkayamıyorum) hem bakım sütünü hem de yağını kullanmama rağmen saçımda bir ağırlık oluşturmuyorlar. Zaten ürünler yağlandırma yapmıyorlar. Saç tarafından hızlıca emilme özellikleri var.


Kenevir ve argan yağı özü içeren bu krem tüm saç tipleri için dizayn edilmiş. Saçınızı nemlendiriyor ve ısı ile şekillendirme sırasında koruyor. Parlaklık veriyor, düzleştiriyor, elektriklenmeyi kontrol ediyor, uçuşmayı engelliyor, saç rengini koruyor, saçı güçlendiriyor, kırılmayı engelliyor ve saçı güneşten koruyor. Yapamadığı bir yemekle temizlik anlayacağınız :)

Paraben ve türevlerini içermiyor.  Hayvanlar üzerinde test edilmiyor.

Dediğim gibi benim için zor vazgeçilecek bir ürün. Özellikle krem kullanmadığım zamanlarda saçımı hızla yumuşatıp sorunsuz açmaya yaraması nedeniyle benim kalbimi çoktan kazandı kendisi :) Ayrıca ısıya karşı saçlarımı iyi koruduğunu gözlemliyorum. Bu kremi kullanmaya başladığımdan beri özellikle düzleştirici kullanırken saç uçlarımda cızrtt sesleri duymamaya başladım. Bu da içimi çok rahatlatıyor çünkü ne zaman o sesi duysam benim de içim cızrtt ediyordu :(

Yalnız yağın aksine bu ürünü kuru saçıma uygulamıyorum. Sadece banyodan çıktıktan sonra havlu ile nemi alınmış saça yağdan önce sürüyorum. Kuru saça sürüldüğünde yağlanmaya sebep olabilir gibi geliyor.

Gerçekten de fönümün daha dayanıklı olmasını sağlıyor ki bu da benim gibi haftada 2 defa saçını fönleyen biri için önemli bir kriter.

Özellikle benim gibi krem kullanmak istemeyen ama saçlarını nasıl yumuşatacağını düşünen ya da saçları kuru olduğu için krem haricinde banyo sonrası bakım kremi arayan ve yine benim gibi üşengeç olduğu için durulanmayan bir ürün isteyen herkese tavsiye ediyorum. Alın-kullanın :)

Ben setin içinde aldığım için kuafördeki fiyatını bilemiyorum ama internette 68 TL'ye bulunuyor.

Tam içeriği de aşağıdaki gibi..


Sizin kullandığınız durulanmayan bakım kremleri var mı? Ya da siz üşenmeden banyo sonrası maske yapıp sonra onu bir daha yıkayabilir musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder