13 Eylül 2013 Cuma

Body Shop İndirimi

Bugün bizim işyerinin çarşısında (evet bizim minimal bir avm'miz var ki bunu söyleyerek de bilenlere nerede çalıştığımı da ilan etmiş oluyorum sanırım. Hayır amaç özellikle saklamak değil aslında da şimdi çalıştığım yerden bilinirse ben yeri geldiğinde nasıl sizinle işyeri dedikodusu yaparım öyle değil mi. Yoksa ne ismimi ne de işyerimi saklamak gibi özel bir çabam yok) Body Shop stand açmış ve güzel bir de indirim yapmıştı. Biz plaza kadınları da bütün gün standı talan etmekle meşgul olduk. Aman alacaklarım bitmesin diye saat 10.30'da hemen molaya çıkıp doldurdum torbamı hem de yaklaşık %35 indirimle :) Eh bu mutluluğumu ve aldıklarımı da sıcağı sıcağına sizinle paylaşmadan olmazdı değil mi :)


Bakalım torbamızdan neler çıkacak...



İşte toplu fotoğrafımız :)


Duş jeli ve body butter huzurlarınızda...


Body Shop'ın body butterlarını bir kaç yıldır kullanıyorum. Aralarında en çok çikolatalı ve shea yağlı olanı seviyorum. Evde çikolatalı olandan vardı o nedenle shea yağlıyı aldım bu defa.
Çok az bir miktar kullansanız bile çok iyi nemlendiriyor ve kokusu da oldukça kalıcı.


Bu da sheanın duş jeli. Hem duş jelini hem de butterı kullanınca koku daha kalıcı oluyor tabii.


Daha önce dudak parlatıcısını hiç denememiştim ama bunun rengi çok hoşuma gitti.



 Aslında eyeliner konusunda çok sorunluyum ben. Gözlerim pek hassas değildir. Far-kalem-rimel her şeyi sürebilirim ama nedense eyeliner sürünce hemen sulanmaya başlarlar. Bir de Body Shop'ın eyeliner'ını deneyelim bakalım. Sonuç yine hüsran olursa bu da öncekiler gibi biricik arkadaşıma gidecek demektir. Kızcağız son 2 yıldır hiç eyeliner almıyor olabilir sayemde. Ben ne alır da kullanamazsam ona mahkum :)



Bu da tırnaklar için bir ürünmüş. İçinde tırnak etini yumuşatan bir yağ varmış onu tırnak ve tırnak diplerine sürüp biraz bekleyip sonra da ürünün ucundaki kısımla etleri ittirerek manikürlü bir görünüm yaratabiliyormuşuz. Maniküre gitmeye zamanım olmadığında işe yarayabilir. Hatta eğer gerçekten manikürlü bir görünüm yaratıyorsa belki de maniküre gitmeye gerek kalmayabilir :)
Bir manikür fiyatına en az 10 maniküre kim hayır der ki :)



 Bu sabun da havluların ya da çamaşırların arasına girsin de güzel koksunlar diye alındı :)



Son olarak da kendime bunca şey alınca eşime elim boş gitmek içime sinmedi ve öğleden sonra da ona bu after-shave ile yüz kremini aldım. Traştan sonra tahriş olmasın, yanakları hep yumuşacık olsun diye :)


Veee gördüğünz gibi benim 150 TL tutması gereken ürünlerim 102 TL, eşimin 65 TL tutması gereken ürünleri ise 45 TL tuttu. Bence gayet karlı bir alışveriş oldu.

Tabi Body Shop da sağlam bir ciro yaptı sanırım. Bir dükkan dolusu eşya vardı sabah. Akşam çıkarken baktığımda ise bir çok ürünün tükenmiş olduğunu ve ellerinde çok az şey kaldığını fark ettim.

Neyse ben kendi adıma mutluyum. Seviyorum böyle şeyler almayı ne yapayım :)

Aralarında kullandığınız ürün varsa deneyimlerinizi paylaşır mısınız? Merak ettiklerinizi de sorun kullandıktan sonra yorum yapayım. Bilgilendirme candır :)

10 yorum:

  1. bende iş yerim metrocity ve cevahire metro ile 2 dakika, astori avm ye yürüme mesafesi diye insanlara söylüyordum ta ki seni duyana kadar,nerede çalıştığını çıkaramamakla beraber acaba astoria mi diye bile düşündüm ama sanırsam levent tarafında olabilir :)))))) kıskanmadım desem yalan iş yerimde çarşı olmasını hayal ettim de maaş komple giderdi :))))))

    aldığın ürünler çok güzeller ve çok uyguna almışsın bende çikolatalı olanları çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Levent tarafı doğru cevap :) Evet minik bir avm çok işe yarayabiliyor. Bazen üstüne bişey döküldüğünde hemen başka birşey satın alabilmek ya da yemekhanede çıkan yemeği beğenmediğinde çok da uzaklara gitmeden farklı yemek seçenekleri bulabilmek, eve gitmeden market alışverişini bile halledebilmek candır diyorum :)
      Evet çikolatalı olanı ben de çok seviyorum, gerçi sürünce kendimi çikolatalı kek gibi hissediyorum ama :)

      Sil
  2. Aldıklarına bayıldıııım! Body Shop'tan benim de her şeyi alasım geliyor. Ne güzel de indirim yakalamışsın bence iyi olmuş aldığın :) Ben de çikolatalı olandan aldım bu sabah kendime :P

    YanıtlaSil
  3. Sanırım biliyorum nerede çalıştığını, eski işyerim sana komşuydu, evimiz de sana çok ama çok yakın, hatta Defne'nin yuvası da. Açıkça yazmayacağım buraya ama neredeyse eminim. En çok tırnak ürününü merak ettim, manikür konusunu çözüyorsa ben de koşup alayım bari. bu arada bir zamanlar plaza çalışanı bir kadın olarak unutmadan plaza insanlarını yazmak istiyorum :) Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm rakipteydin sanırım ;) Dur bunu mail üzerinden konuşuruz olmadı. Hem yeni komşu hem eski komşu çıkacağız baksana :)
      Tırnak ürününü dün elimde değil ama ayaklarımda denedim. Ben pedikür yaptırmaktan nefret ediyorum da manikür olmasa bile belki pedikürden kurtulurum umuduyla denedim. Yağı sürüp 5 dk. bekledim sonra da ucuyla etleri ittirdim. Bence hiç de fena olmadı. Ayrıca cidden yumuşattı etleri. Sanki ellerde daha da başarılı sonuç alınabilir diye düşünüyorum.
      Plaza insanlarına gelince.. Bu konuda geçen ay bişeyler çiziktirmiştim hatırlarsan ama ben hala bir plaza insanı olduğumdan ve tahminen uzun süre daha olacağımdan yakalanma korkusu ile içimden geldiği gibi yazamıyorum. O yüzden bu yazıyı senden bekliyorum kesinlikle. Hepimize tercüman ol lütfen :)

      Sil
  4. Evet, meraklıyımdır çok, çocuk yayınlarında yardımcı olabilirim dediğin an, "aha" dedim ve hatta biliyor musun esk iişyerimden sizin oraya kaçamak yapardım öğlenleri eski Gimam şimdinin Karfurundan alışveriş, hiç olmazsa mudo, D&R, hele hele paşabahçe, bilmem doğru mu tahmin etmişim? :) o zaman bu ürünü ben de alayım en azından pedikürü yırtarım :) Plaza insanları konusu seni de beni de yakar, hatıralarım silinmeden o zaman, en kısa zamanda, ama katkılarını beklerim... Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay be mesleki beceri böyle birşey olsa gerek. Kesinlikle doğru tahmin :) evinin buralara yakın olduğunu tahmin etmiştim gerçi yazılarından. Çocuk yayınları ile ilgili söylediğim tabi ki hala geçerli. İster adrese teslim yollarım ister birgün öğle arası filan uğrayıp alırsın. Böyle bir konuda yardımcı olmaktan mutluluk duyarım :)
      Plaza insanları konusuna bugün hiç girmiyorum.. En azından bugün değil :)

      Sil
    2. hanımlar hanımlar bende artık anlamış bulundum, evet avm var die imrenerek bakılacak bir yer orası, doğru tahmin etmişim yani aslında zor değil kolay da olmadı zor da değildi hani :) bende istiyorum imrendim şimcik bende isterim avm si olan plaza :))))))))

      Sil
  5. Sizin oraya toplantıya gelmiştim, manzara muhteşemdi, ben de 17. kattaydım ama kot farkından da daha alçaktı benim manzaram. Plaza insanlarını yazmaya çalıştım, eleştirilerini beklerim. Teklifin için de çok ama çok teşekkür :)

    Bu arada AVM olsun olmasın plaza insanı o AVM'ye ayakları totosuna vura vura girip çıkıyor maalesef, bence plaza insan doğasına aykırı ama ne yapalım ekmek parası :)

    YanıtlaSil