21 Eylül 2013 Cumartesi

Yaşamak İçin Doğru Şehir İstanbul Diyenleri Göreyim

Şaka gibi!! Sabah 9.30'da İstanbul Üniversitesi'nde olan sınav için 8.15'de gayet de yetişebileceğimiz bir yerden 4 kişi arabayla yola çıktık. Tahminlerimize göre en geç 9'da sınav yerinde olup, 9.30'da da sınava girecektik. Sonra İstanbul yaptı yine yapacağını. Öyle bir trafik vardı ki Aksaray'dan itibaren!! Arkadaş herkes Cumartesi sabahın köründe Aksaray-Beyazıt tarafına mı gidiyor bu şehirde? İnsanların derdi ne yahu? Saat 9.15 gibi diğer iki kızı tramvay olduğunu sandığımız ama aslında metro olan bir yerde kurtarın kendinizi diye indirdik. Koşarak gitmişler ama 10 dakika rötarla da olsa yetişmişler çok şükür sınava.
Biz mi? Biz karı-koca 10'a kadar hala ulaşmaya çalışıyorduk sınav yerine. 10'da pes ettik nasılsa almazlar artık bizi diye. Yani pes etmesek daha ne kadar sürerdi inanın bilmiyorum!!
Twitterdan bildiğiniz küfür ettim. Küfür etmeyen ben bile o trafiğe küfür ettim!
1 aylık emeğimiz gitti ya!
Bugün 3 ders vardı. Birine çalışmıştık ama diğer ikisini de en azından destekli sallamaya çalışacaktık. Birini bile geçsek iyiydi ama biz hepsinden kalmış olduk :( şimdi Aralık ayı için paşa paşa 3 derse çalışacağız :(
Yarın mı? Ben aslında bugünden gidip çadır kuralım diye düşündüm ama fikrim pek rağbet görmedi. Sabah 7.30'da yola çıkmaya karar verdik.
Yetişiriz di mi??
Çok sinirliyim, çok üzgünüm, çok mutsuzum, emeklerime acıyorum, başım çok ağrıyor...
7.30 geç mi acaba??? Bak yetişiriz di mi???

2 yorum:

  1. Upuzun tatilden döndükten sonra bir kez daha fark ettim ki bu şehir bunca insanı kaldırmıyor ve malesef ulaşım çok büyük bir sıkıntı. Bir de ambulansları, itfaiyeyi düşünsene, Allah kimsenin başına öyle acil durumlar vermesin. Ukalalık olarak görme ama bu tip durumlarda araba/taksi yerine toplu taşıma kullanmaya çalış ve asla güne ve saate güvenme. YAni mesela pazar günü sabahın erken saati deyip ve koyverme kendini. Şansa bırakınca hep ters döner bende. defne büyüdü onunla bile mümkün olduğunca toplu taşıma kullanıyoruz. Her işte bir hayır vardır diycem ama moral olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ukalalık olur mu hiç aksine çok çok haklısın toplu ulaşım konusunda ancak bizim sitede araban yoksa yaşamak zulümdür. Özellikle haftasonu sabah saatinde sitenin kendi ring servisi bile olmuyor :( bir de sitenin servisi ile metroya gitsek bile oradan tramvaya, tramvay'dan da İstanbul Üniversite'sine gitmek çok uzun sürecekti. Ertesi gün de sınav olduğundan fazla yorulmadan dönüp biraz daha çalışmak istemiştik. Bir de yok telefon almıyorlar, yok çanta almıyorlar muhabbetleri olduğundan eşyaları arabaya kilitleyip sınava girme fikri mantıklı gözükmüştü ama malesef olmadı işte :)
      Dediğin gibi kısmet böyleymiş. Hem sinirlendim hem de üzüldüm duruma ama sonra yapacak bişey yok deyip boşverdim. Aralık'ta kalan 3 dersi vermeye çalışacağız. Eşimle durup durup giremedik biz sınava diye gülmeye başlıyoruz :)

      Sil