23 Eylül 2013 Pazartesi

Havuz Problemi Out Trafik Problemi In



Özellikle üniversiteye hazırlanırken en çok havuz problemlerinden nefret ederdim. Yaş ya da hız problemlerini ne kadar sevsem de havuz problemlerini bir türlü sevememiştim. Yok efendim bir musluk bir havuzu 3 saatte, diğer musluk ise 5 saatte doldururken, üçüncü musluk 6 saatte boşaltıyormuş. O zaman bu havuz kaç saatte dolarmış? Yahu sen daha dolmamış havuzu neden bir yandan boşaltmaya çalışıyorsun. Tüketim zararlısı mısın? Dolmamış havuz pis olmaz ki.. Neyse çok şükür üniversiteyi kazanınca kurtuldum demiştim ama Yüksek Lisans için yeniden karşıma çıktılar, hadi onu da hallettik dedim bu sefer de çalıştığım kuruma girerken sordular. Tamam dedim buraya kadarmış. Artık okumam etmem, işe de girdim, kurtuldum havuz problemlerinden.
Haklı da çıktım. Gerçekten de son 4 yıldır hiç havuz problemi çözmem gerekmedi. Artık trafik problemleri çözüyorum. A noktası ile B noktası arası 12 km’dir. Sabah 08.15’de A noktasından yola çıkıp saat 10.00 olduğunda hala B noktasına ulaşamamışken ertesi gün sabah 07.30’da A noktasından çıkıp 08.00’de B noktasına varılabiliyorsa trafiğe dakikada kaç araç çıkmaktadır? Daha da önemlisi bu trafik problemini kim, ne zaman ve nasıl çözecektir? Şık filan yok. Yazılı sınav sorusu bu ve gidiş yolundan da puan veriyorum. Buyurun çözün, yanıtlarınızı bekliyorum ;)





3 yorum:

  1. bisiklet diyorum ya da vespa. gülme çok ciddiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Motorsikletten oldum olası korkmuşumdur ama vespa fazla hız yapamıyor. Mantıklı olabilir. Lakin kendimi Türk şoförlerine emanet etmekten korkuyorum ben. Bir arkadaşımın dediği gibi arabana biri çarptığında seni koruyan bir kaportası var, motorda ise kaporta sensin ;)Yine de düşünülmeli 2 tekerlekliler :)

      Sil
    2. kask takıp ve trafik kurallarına uyarsan gideceğin yol da eğer müsaitse -tem'e vs çıkmıyorsan- bence çok mantıklı çünkü ben ciddi ciddi vespa düşünüyorum :) evimle okulum arası trafiksiz 10 dakika trafikle en iyi ihtimalle yarım saat. dönüşte yürüyorum ama okula giderken yürünmüyor. bi' gün yollarda çıldırmadan vespa alayım diyorum.

      Sil