7 Eylül 2013 Cumartesi

Dr. Google Bey

Belki bu yazıyı okuyunca neden bu kadar özelini paylaşıyorsun diyeceksiniz. Ben de çok düşündüm yazıp yazmamayı ama sonra dedim ki utanacak sıkılacak neyim var yani. Hem benim amacım bilgilendirmek, ben yaptım siz yapmayın demek. Beğenmeyen okumaz elbette arkadaş J
Bundan 1 ay önceydi eşimle ilişki sonrası tuvalete gittiğimde tuvalet kağıdına bulaşan eser miktarda kan gördüm ama reglim yakındı başlayacak herhalde diye hiç dikkate almadım sonra da unuttum gitti. Üstelik regli filan da olmadım. Sonra biz tatile çıktık ve ben reglim denize girmeme engel olmasın diye hayatımda ilk defa geciktirici kullandım. Denizime rahat rahat girdim, güneşlendim, ağrı-sancı olmadan gezdim ve mutlu mesut bir tatil yapıp geri döndüm. Döndükten sonra reglimi de oldum bitti. Buraya kadar her şey güzel. Sonra ilişki sonrası kan gelmesi durumu tekrar edince bir anda ben öncekini de anımsadım ve ne oluyoruz yahu diye meraklanmaya başladım. İş bu ya bu ikinci defada ilişki sonrası biraz yanmam ve can acım da olmuştu. Dedim dur ben şuna bi Google’dan bakayım neden olurmuş acaba diye. Demez olaydım, siz siz olun demeyin. İnternete de Google’a da canım feda, olmazsa olmazlarım ama öyle bir bilgi kirliliği var ki internette , Google’a parmağım ağrıyor deseniz size parmak kanseri olmuşsun sen 3 aylık ömrün kalmış der.
Nitekim bana da sen rahim ağzı kanseri olmuşsun hem de erken dönem belirtisi filan değil bunlar gayet de mezarını hazırlasan iyi olur tarzında şeyler anlattı sevgili Google. Hayır, zaten insan psikolojisi dediğin şey kendini dinleyip olmayan şeyleri var etmeye hazırdır her daim. Ben de okudukça aaa demek benim belim de bundan ağrıyor (yahu ben kendimi bildim bileli arada sırada belim ağrır), bak geçen gün sağ bacağım da ağrıyordu hay Allah gördün mü sen işi (3 saat alışveriş merkezinde fink attıktan sonra sadece sağ bacağımın ağrıdığına şükretmem lazım), ay ben çok zayıfım bak bu da belirtiymiş (e be kızım senin vücut tipin bu, hep zayıftın sen ve ayrıca bayramda aldığın 3 kiloyu da 3 haftadır hala veremedin), bak bak demek ilişki sonrasındaki yanma da bundanmış ve benzeri yorumlar yapıp kanser olduğuma kanaat getirdim.
Sağlık konusunda da çok hassasımdır. Her sene smear testimi yaptırır, rutin kontrollerime mutlaka giderim. Ocak ayında yapılan smear testinde de hiçbir sorun çıkmamıştı çok şükür. Ama tabi ki bu işler ciddi işler, elbette bir sorunla karşılaşırsanız mutlaka doktorunuza danışın. Ama doktorunuza danışın işte benim gibi Google’a değil.
Ben de geçen Cumartesi tuttum doktorumun yolunu, bir panik anlattım derdimi ama internetten baktığım kısmını hiç karıştırmıyorum. Biliyorum kızar bana muayeneni de Google yapsaydı keşke diye. Normal muayenede gözüken herhangi bir sorun yoktu. Bir kitlenin polip olup olmadığından emin olamadı gerçi ama ona da reglinden sonra gel bir daha bakarız dedi. Asıl hücre değişimi var mı diye smear testi yaptı ve sonucu için de Cuma günü çıkar dedi. Ben tabi bu hafta hala panik, eşimi de delirttim. Bir diyorum ki yapmayalım varsa bir şey sen de taşıyıcı olursun, ben ölürsem ve sen bir daha evlenirsen öbür kadına da bulaşır, gerçi ben ölürsem evlenme filan diye saçma sapan şeyler söylüyorum. Bir diyorum ki dur bi yapalım da bakalım yine kanayacak mı acaba diye bu işi de çocuk oyuncağına çevirip, tıbbi deney haline soktum J Hayır işin garibi ben doktora gittikten sonra bu kanama işi de duruverdi. Neyse efendim sonuçta geldik bugüne. Ben sabahtan hemen yana yakıla doktorumu aradım sordum, çok şükür sonuçlar temiz, her zamanki gibi turp gibiyim maşallah J Kanamanın kaynağı ile ilgili ise polip olup olmadığına yeniden bakacakmışız ama muhtemelen öyle bir şey de yokmuş. Büyük ihtimalle geciktirici kullandığım için kanamam biraz uzun sürmüş, ben bitti sandıktan sonra da damla damla da olsa gelmiş olabilirmiş…
Velhasıl kelam sanırım sonuç tek cümle olacak. Siz siz olun herhangi bir sağlık problemi ile karşılaştığınızda Google’a değil de doktorunuza danışın J
Sağlıklı günler dilerim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder