17 Ekim 2013 Perşembe

Bayram Değil Yorgunluk

Efendim, öncelikle geç de olsa bayramınızı kutluyorum.. Zaten bakıyorum sizin de pek sesiniz soluğunuz çıkmadığına göre sizler de bir Bayram telaşesi içindesiniz.
Benim kayınpederim geldi bu Bayram için. Geçen Bayram biz ona gitmiştik bu Bayram da o geldi bizi görmeye. Eşim için iyi oldu tabii. Hasret gideriyor babasıyla da beni kaç bayramdır yanında görmeyen babamın ses tonunda bozulmalar hissediyorum artık. En kısa zamanda bir gönül alma operasyonu ile Ankara yolculuğu planlamak lazım. Yaz kızım to-do liste..
Ne kadar artık anne-baba desen de yine de kendi ailen gibi rahat olamıyorsun tabi kayınvalide-kayınpeder yanında. Geriliyorum ben hala. Tanışalı 3 sene oldu. Artık huylarını sularını biliyorum ama yine de o gerginliği atamıyorum ben. Çok iyi insanlar ama ikisi de kolay değiller.. Always be on the safe side ilkesi ile hareket etmeye çalışıyorum. Ama bu Bayram işi zor azizim. Insan gezmekten de yorulabiliyor. Nitekim ben de yoruldum vallahi. Güzel gezdik ama. İstanbul'da daha önce görmediğim yerlere gittik. En kısa zamanda fotoğraflarla Rumeli Kavağı postu yayınlayıp sizlerle de paylaşacağım inşallah.
Postu kendi özlü sözüm ile sonlandırmak istiyorum. "Haftasonu olduğu günde 2 defa boşaltılan çöp kutusundan, evde misafir olduğu ise günde 2 kez çalışan bulaşık makinesinden anlaşılır."
Herkese sevdikleriyle huzur dolu bayramlar diliyorum.

2 yorum:

  1. hahaha bayıldım buna

    Haftasonu olduğu günde 2 defa boşaltılan çöp kutusundan, evde misafir olduğu ise günde 2 kez çalışan bulaşık makinesinden anlaşılır.

    kullanacağım ilk fırsatta :) iyi bayramlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe biz de gelecek kuşaklara atasözleri bırakmalıyız değil mi :)

      Sil