23 Aralık 2013 Pazartesi

İlk Mimim

Sevgili prenseslik benim neyime beni mimlemiş. İlk defa resmi olarak mimlenmiş bulunuyorum, çok heyecanlıyım efendimm :) Prenseslik benim neyime'ye çok teşekkür ediyor ve hemen yanıtlara geçiyorum.

1) en sevdiğin renk?
Aksesuarda kesinlikle kırmızı. İş yerinde çalışma masamın üzeri kırmızı objelerle doludur. Ancak kıyafette yeşili tek geçerim. Yine de tek cevap verilmeli ise "kırmızı candır".

2) en sevdiğin çiçek?
Lale. Beyaz lale. Sevgili eşime kolaylık oluyor aslında. Senede sadece 2-3 ay sevdiğim çiçek piyasada bulunabildiği için öyle her özel günde çiçek derdine düşmüyor adam nasılsa bizimkinin sevdiği çiçeğin mevsimi değil diye :)

3) en sevdiğin yemek/sebze/içecek?
Makarna - herhangi bir bol kalorili sosla :) 
Patlıcan - mutlaka etli bir yemek halinde
Kahve - bol sütlü ve şekersiz
Yalnız bir de peynire deli olurum (türü fark etmez ne olsa yerim hatta zaman zaman kendimi buzdolabından aşırırken bulurum) ona yer vermeden geçemedim. 

4) en sevdiğin yerli yabancı şarkı?
Her hafta, bilemedin her ay değişir bu liste benim için. Son günlerde en çok Pink - Just Give Me a Reason ve Model - Değmesin Ellerimiz dinliyorum ama siz bu yazıyı okurken ben çoktan başka bir şarkıya geçmiş olabilirim :) 
Edit: Robbie Williams - Feel galiba hiç sıkılmadan senelerdir dinleyebildiğim tek parça olarak kayıtlara geçebilir.

5) en sevdiğin komedyen?
Yerli - Cem Yılmaz
Yabancı - Jim Carrey (bence komedyen sayılır yani. Öyle değil mi)

6) en sevdiğin kız-erkek ismi?
Canan / Efe  İleride çocuk sahibi olursam çocuklarıma da vereceğim isimler olur kendileri :)

7) en sevdiğin kitap?
Özel olarak "en sevdiğim" kitap yok. Ben kitapları çok severim zaten. Ancak okurken en keyif aldığım kitap olarak şu anda aklıma gelen "Serenad - Zülfü Livaneli"

8) en sevdiğin yerli-yabancı oyuncu?
Tom Cruise - Evet biraz çocukluk ve gençlik aşkım olur kendisi hatta eşim kendisini kıskanmaktadır :)
Halit Ergenç'i çok severim ama Kıvanç Tatlıtuğ da bu işi iyi becerdi sanki değil mi?

9) en sevdiğin yerli yabancı film?
Çağan Irmak'ın bütün filmleri benim için "en"dir.
Yabancıyı baya düşündüm ama galiba Nothing Hill diyeceğim.

10) en sevdiğin yerli yabancı dizi?
Muhteşem Yüzyıl izlediğim tek yerli dizi ve gayet de ayıla-bayıla izliyorum :)
Yabancı dizilerimi say say bitmez ama tüm zamanların en sevdiğim yabancı dizisi son sezonunu oynamakta olan How I Met Your Mother

11) en sevdiğin yerli yabancı şehir?
Offf İstanbul offfff. Ne seninle ne sensiz.
New York ise sadece bir defa gitmiş olmama rağmen açık ara en sevdiğim yabancı şehir.

13) en sevdiğin mevsim gün ay?
Şimdi mevsim olarak hangisine girer ben de tam çıkaramıyorum ama dışarıya kısa kollu ile çıkacağım kadar sıcak, bunaltıp-terletmeyecek kadar serin olan mevsim favorim :) Cumartesi dediğin candır. Ekim'e de özel bir ilgim yok ama sonuçta doğduğum ay olduğu için kendisine torpil yapabilirim :)

14) en sevdiğin kıyafet/ kıyafet tamamlayıcı/ takı?
Sevgili tektaşım her Allah'ın günü benimledir, ayrıca küpesiz çıkmam abi :)

15) en sevdiğin makyaj malzemesi/bakım ürünü?
Hepsini seviyorum, hepsini. İnsan çocuklarını nasıl ayırır :) Ama vazgeçemeyeceğim şey el kremi ve dudak balmı. Onlarsız acı çekiyorum. Cidden, fiziki acı yani :) kuruluğu siz düşünün artık.

16) en sevdiğin çizgi karakter?
Tazmanya canavarııııııııı

17) en sevdiğin anı?
Elbette çok ama çok fazla güzel anım var ama Canan'la geçirdiğim anılarım benim için en özelleri sanırım.

18) en sevdiğin özelliğin?
Hafızam. Unutmam ben. Hiç birşeyi unutmam. Yapılan iyiliği ve kötülüğü de unutmam. O yüzden en sevdiğim özelliğim aynı zamanda en sevmediğim özelliğimdir. Çünkü yerine göre çok iyi ya da çok tehlikeli bir özellik olmaktadır!

19) en sevdiğin his?
Huzur. Allah kimsenin huzurunu eksik etmesin.

20) en sevdiğin canlı?
Annem... Çok şükür hayatta ve benim hayatımda en sevdiğim insan. 

Pekala mim için tekrar teşekkür ediyorum ve Burcu, Duygu ve Esra'yı mimliyorum. Ayrıca yapmak isteyen herkesi elbette :)

Sevgiler,

5 yorum:

  1. Okurken dedim ki "ben hergun makarna yiyorum da neden en sevdigim yemege makarna dememisim ki". Sanirim makarna artik benim icin yemek bile degil daha zaruri bi ihtiyac haline gelmis de haberim yok. O derece.

    Ahh yanitladigin icin cok tesekkur ederim. Mim okumak da en buyuk hobilerimden galiba. Merakla okudum zira.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim mimlediğin için :) Çok keyifliydi yapmak :)

      Sil
  2. Tililililili ben de mimlenmişim! En kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım. Sorular hem çok kolay hem de çok zor. Bazıları hakkında durup düşünmem gerekecek bildiğin :D

    Cevapları okumak çok keyifliydi bu arada :) Ben de mimden mime blog yazmasam iyiydi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım heyecanla bekliyorum senin yanıtlarını :)

      Sil