15 Aralık 2013 Pazar

Yılbaşı Ağacımız

İşte yapım aşamalar ile birlikte yılbaşı ağacımız huzurlarınızda. Geçen sene aldığımız ağacımız daha bizi 2-3 sene daha götürür ama seneye şu püsküllü süsleri atıp yerine daha çok top şeklindeki süslerden almayı düşünüyorum. Bunun için biraz görsel araştırmam lazım. Eğer görüp beğendiğiniz yılbaşı ağaçları varsa benimle de paylaşabilir misiniz? Ayrıca eğer varsa sizlerin ağaçlarını da görmeyi çok isterim.
Neyse lafı fazla uzatmadan fotoğraflara geçiyorum :)























4 yorum:

  1. Çok şirin olmuş :) Ben bu yıl Boyner ve Yargıcı'daki ağaçlara bayıldım çok güzel süslemişler fikir olması için görmediysen gidip bakabilirsin bence ;)

    YanıtlaSil
  2. Boyner'e de bugün uğradım daha ama sanırım gözüme çarpmadı yılbaşı ağacı :( Ama mutlaka bakacağım her ikisine de. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. çok cici olmuş ağacınız, ben de tepe home ve ikea'daki süslere bakmanı tavsiye ederim çok hoş şeyler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol Esra. Söylediklerine de mutlaka bakacağım. Bilgilendirme için de teşekkür ederim :)

      Sil