12 Aralık 2013 Perşembe

Makyaj Eğitimi Nasıl Olmaz

Zamanında eşime yılbaşında taze makarna kursu hediye etmiş ve birlikte gittiğimiz bu kursta ikimiz de çok eğlenmiştik. Hala da meşhuruz taze makarnalarımızla :) Bu sene de sevgili arkadaşlarım bana doğum günümde cilt bakımı ve makyaj teknikleri kursu hediye ettiler. 3 kız birlikte MC Akademinin 5 saatlik eğitimine katılmak üzere buluşup Osmanbey’deki kursumuza gitmeden önce Galata’da Konak Pastanesi’nde mükellef bir kahvaltı yaptık.




Konak Pastanesinden manzara

Eğitimle ilgili de pek bir heyecanlıydık. Hem benim doğum günü hediyem diye keyifli vakit geçirmek hem de cidden bir şeyler kapmak niyetiyle düştük yollara. Hayır, düştük de ne oldu diyorsanız tam bir fiyasko ile karşılaştık. Biz sanıyoruz ki (sanmıyoruz satışı yaparken öyle bilgi veriyorlar) önce yüzümüzü tanımak için anatomik bilgi alacağız. Sonra teori dersi sonra da uygulama yaptırılacak. Olan ise şöyle, daha 1 haftadır eğitim alan öğrencilerin önüne hiçbir şey anlatmadan bizi oturtan hoca daha sonra anlatacağını söylediği teorik dersleri hiç anlatmadı. Öğrenciler de bize makyaj yaparken hiçbir şey anlatmadılar. Sonra yüzümüzün yarısına yaptıkları makyajın aynısını yüzümüzün diğer yarısına yapmamızı söylediler. E ben bilmiyorum ki ne sürdün, neyi neyin üstüne sürdün bırak hepsini hangi rengi sürdün arkadaş… Ayrıca fırçaları ortak kullanıyorlar. Yani benim yüzüme değen fırça zaten pis şekilde geldi ve temizlenmeden bir başkasına daha gitti. Makyaj malzemeleri için MAC ve Kryolan markalarının kullanılacağı yazıyordu ama buna inanmamız için hiç MAC görmemiş olmamız lazım ki biz ne yazık ki MAC’i tanıyan insanlarız. Sonra yüzümüzdeki makyajı silip bir de gece makyajı uygulaması göstermeye karar verdiler ve yüzümüzü silmemiz için hayatımda gördüğüm en iğrenç makyaj sütünü önümüze koydular. Gidip sıvı sabun-su ve ıslak mendil üçlüsünü kullanmayı tercih ettik.

Anlattıkça daha çok sinirleneceğimi hissettiğim için burada keseceğim ama biliniz ki ne eğitim 5 saat sürdü, ne bahsi geçen konular anlatıldı, ne vaat edilen markalar kullanıldı ne de bir şeyler öğrenilebildi. Kızların hediyesi olmasa her türlü şikâyet girişiminde bulunurdum ama onları üzerim diye korktum ve ben yine de eğlendiğimi söyledim. Zaten öncesinde yapılan kahvaltı ve sonra çıkıp hep birlikte kahvemizi içip sohbet etmek de benim için en güzel doğum günü hediyesi olmuştu :)
Yine de siz siz olun Osmanbey MC Akademiden kendiniz ya da sevdikleriniz için makyaj eğitimi satın almayın, alana mani olun. Bu işler en güzel video izlenerek öğreniliyor vallahi :)
Var mı sizlerin takip ettiği / tavsiye edebileceğiniz makyaj bloggerları? Şöyle göz kapağı hafif düşük birileri varsa iki teknik öğreneyim ben de değil mi :)

4 yorum:

  1. Kötü bir deneyim olmuş gerçekten. Missmai27ye özellikle bak derim kendisinin de göz kapakları düşük olduğundan ona göre yapmayı gösteriyor. Bunu dışında pixiwoo, lauren curtis ve denizshares de favorilerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerini hemen takibe alıyorum. Ayrıca seni de keyifle izlemeye devam edeceğim. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Gerçekten çok sevimsiz bir deneyim olmuş, geçmiş olsun mu denir ne denir bilemedim :) ama yine de dediğin gibi kız kıza takılmış olmak keyfili olmuştur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle Duygu :( Ama dediğin gibi kız kıza vakit geçirmek her zaman candır :)

      Sil