14 Aralık 2013 Cumartesi

My Wishlist

Eşimin hafif soğuk algınlığını fırsat bilip bugünü evden çıkmadan dinlenerek değerlendiriyoruz. Bu boşluktan istifade edip geç bile kaldığımız yılbaşı ağacımızı kuracağız bugün.  Sonra fotoları paylaşacağım elbette ama öncelikle yılbaşı bu kadar yaklaşmışken bir wishlist yapmamak olmaz dedim ve oturdum blogun başına. Bakalım ben 2014'ten neler bekliyorum? Gelecek sene bu zamanlarda bu listeye yeniden bakıp ne kadarını gerçekleştirebilmişim bir göz atarım. Umarım listenin tamamının üstü çizilmiş olur :)

WISHLIST - 2014

  • Herşeyden önce kendim, bütün ailem ve sevdiklerim için huzurlu ve sağlıklı bir yıl olmasını diliyorum.  Ufak tefek hastalıklar dışında kimsenin başına kötü birşey gelmesin ve herkes 2014'ü sağlıkla geride bıraksın inşallah.
  • Ülkemizin ve elbette dünyanın da bu seneyi barış içinde geçirmesini, savaşsız ve minimum gerginlikle atlatılacak bir yıl olmasını diliyorum. (hayır politika ve siyasetten bahsetmek istemiyorum bu postta, şurada romantik hayaller içindeyiz di mi)
  • İşyerinde birazcık daha huzurlu olabilmeyi istiyorum. Müdür yardımcımla daha iyi iletişim kurabilmeyi ve elbette artık hakkettiğimi düşündüğüm performans notumu alabilmeyi de bu listenin top 3'üne yerleştirmeyi uygun buluyorum :)
  • Eşim,  ailem, arkadaşlarım ve dostlarımla güzel vakit geçirebilmeyi, sıkıntısız ve gerginlik olmayan kaliteli zamanları paylaşmayı ve hayatımdaki bu güzel insanlarla İstanbul'un ya da Türkiye'nin belki de dünyanın farklı yerlerinde yeni yerleri birlikte keşfedebilmeyi diliyorum. Bütün sevdiklerimle bir yeni mekan sloganı ile bu dileğim sayesinde bir sürü yeni yer görebilir, yeni tatlar deneyimleyebilirim sanırım :)
  • Çok sevdiğim 2 arkadaşımın bu sene düğünleri olacak inşallah. Onlar için hayallerindeki gibi güzel düğünler diliyorum. Yaşasın gelinlikçi gezmek ve düğün planlamakkk :) Ve umarım en yakın 2 arkadaşımdan biri beni nikah şahidi olarak seçer. Çünkü hayatımda sadece 1 defa nikah şahidi oldum ama o da 1,5 yıl sonra boşandı. Güzel bir evliliğin şahidi olmayı diliyorum.
  • Sigarayı kendi isteğim ve irademle bırakmak ve sonrasında hiç kilo almamak istiyorum. 
  • Bu sene kendi evimizi alabilmeyi istiyorum ve maddi isteklerimin en başında da bu madde bulunuyor.
  • Kendime bir Nikon D7100 fotoğraf makinesi ile 18-200 ve 32mm 1.2 lensler istiyorum. 
  kaynak
  • Vakko'dan ve Michael Kors'tan aşağıdaki cici çantaları almak istiyorum. Duyurulur :P



  • Biri New York (buna eşimin işi nedeniyle gidilecek), biri ise Avrupa'da bir şehir/ülke olmak üzere iki yurt dışı seyehati de hayallerimi süslüyor. Aşağıdaki resim Amsterdam'dan. Aslında ben Amsterdam'ı gördüm ama hem gördüğümde çok küçüktüm hem de eşim çok istiyor. O yüzden evrene mesajımı Amsterdam fotoğrafı ile veriyorum :)
    kaynak
  • Evimiz için hayal ettiğim kitaplık sistemini kurabilmek istiyorum. Ki bu sistem mutfak, yatak odası, salon ve küçük odayı da kapsayan bir kitaplıklar silsilesi :) (yok olmuyor tek bir kitaplık beğenemiyorum ve sizi 50 tane fotoğrafın içine boğmak da istemiyorum:( en iyisi buna ayrı bir post yapmak ve sizlerin de görüşünü almak)
  • MAC'dan 4'lü 2 tane far paleti almak ve içini istediğim renklerle doldurmak istiyorum.

  • Evlendiğimizden beri elimizin gitmediği evimizi süsleme işine de bu sene el atmaktan yanayım. Ve sanırım Paşabahçe'den yarın alacağımız şu cici baykuşla bu işe de başlamış olacağız. 
  • Tamam işi biraz büyütüyorum ama Burberry'nin trençkotları hep hayallerimi süslemiştir :) Hem isteyenin bir yüzü kara :)

  • En az 1 yemek kursuna gitmek istiyorum bu sene. Cupcake, çikolata, macaron, et pişirme ya da balık pişirme olabilir. Aslında ne olduğu da fark etmez. Yeter ki bilmediğim bir yemek öğreneyim ve evde onu deneyebileyim. Değişik tatlar denemeyi ve pişirmeyi çok seviyorum :)
  • Her ay en az 1 kitap almak ve okumaya devam etmek istiyorum. Bazen sekteye uğratıyorum okuma alışkanlığımı ama bu sene hedefim 20 kitap olsun. Bir de Jamie Oliver'ın harika kitaplarından yine en az birini mutfak kütüphaneme katmak istiyorum :) Sıkı takipçisi ve fanıyımdır kendisinin :)
  • Ve tabiii tüm bunları yapabilmek için büyük ikramiyenin bize çıkmasını diliyoruuuuuuum :)

Eveeeeet, belki ben biraz yüksekten uçtum ama dileklerim böyle. Bakalım ne kadarını yapabilecek/alabileceğim. 

Sizlerin yeni yıl dilekleri nedir? Sizler de paylaşın ki hem yeni yıla birlikte güzel hayallerle girelim hem de evrene istediklerimizin mesajını verelim. Belli mi olur belki de hepsi birden gerçek olur değil mi :)
Dileklerinizi duymak için sabırsızlanıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder