4 Temmuz 2013 Perşembe

Blog Adı

Üstünde pek düşünülmemiş bir konu bloğumun adı.. Önce çocuksuz anne sanatı demeyi düşünmüştüm ama evrene yanlış sinyaller vermek doğru olmaz dedim öyle çocuksuz filan demenin manası ne..
Sonra bir anda düştü aklıma sütlü kahve.. Çok severim kahveyi, yapamam onsuz ama illa ki de sütlü olacak o kahve hem de bool sütlü.
Hem ben de benziyorum sütlü kahveye. Saçım, tenim, gözüm (o biraz daha açık ama neyse) hep sütlü kahve renginde.. E tamam dedim oldu bu iş :)
Böylece benim sütlü kahvem çıktı ortaya...

Bu yanda görmüş olduğunuz da evde Tchibo marka kahve makinesi ile yapılmış (resmi aşağıda) bol sütlü ve köpüklü bir yorgunluk kahvesidir. Soran arkadaşlarım oldu diye belirtiyorum hayır efendim o kahvenin üstündekiler bulaşık köpüğü değil el emeği göz nuru süt köpüğüdür :) Eh o zaman bunu görüp de canı kahve çekenlere şimdiden afiyet olsunnn :) 

4 yorum:

  1. Sütlü kahve; bu saate kadar bekledim ama henüz kahvemiz gelmedi. Bir yudumluk bile insanın kimyasını değiştiriyor. Teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde kahve her daim bulunur Pröfösör. Afiyet olsun :)

      Sil
  2. Ortaya çıkış hikayesi de güzelmiş, kendisi de güzel olmuş bloğunun adının :) çok sevdim ben

    YanıtlaSil