4 Temmuz 2013 Perşembe

Tanış Olalım

Merhaba,

Hayatımda zor bir dönemden geçiyorum. Kendi iç muhabesebemi yapmaya, belki de bu hayatta vereceğim en önemli kararlardan birini vermeye çalışıyorum. Son zamanlarda bir gün iyiyim bir gün kötü. Hatta bazen saatlerim bile birbirini tutmuyor. Yok ama öyle depresif bir insan değilimdir. Elbette enini boyunu düşünürüm olayların ama herşey de olacağına varır. Yani öyle sizi bugün şöyle kötüyüm bugün böyle canım sıkkın diye baymaya filan niyetli değilim. Ben bu bloğu kendimi oyalamak, içimdeki fırtınalı düşünce denizinden biraz olsun başımı kaldırıp farklı birşeylerle ilgilenmek için açtım.
Bundan sonrasında okuyan da sağolsun, okumayan da :)

6 yorum:

  1. Hoşgeldin blog dünyasına sütlü kahve... Ben de aynı sebepten başlamıltım blogs 3 yılı devşrdşm emin ol çok iyi bir terapi... Yalnız boşlamayacaksın, her gün yazmaya çalışacaksın:) blog tutmak ciddi bir iştir :) yazılarını merakla bekliyorum, sevgiler !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yaşam Notlarım :) umarım sana olduğu gibi bana da iyi gelir. Elimden geldiğince boşlamamaya gayret edeceğim elbette. Güzel karşılaman için tekrardan teşekkürler. Kızın Defne'ye de ayrıca sevgiler :)

      Sil
  2. Hayırlı uğurlu olsun sayfanız..

    YanıtlaSil
  3. içimizi baymaya gel gerekirse, senin dünyana konuğuz biz sadece. istemeyene çıkış hemen üstte x simgesinde :)
    blogları ilk yazıdan itibaren okumayı seven biri olarak yine en baştan başladım. hadi bakalım :)
    hoşgeldin ve bence iyi ki de geldin. en çok kendin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Biliyor musun ben de bütün blogları ne kadar eski ve ne kadar çok post olsa da en baştan okurum. Nedense o zaman kendimi daha bir dahil olmuş hissediyorum :) Sen de hoşgeldin :)

      Sil