31 Temmuz 2013 Çarşamba

Misafir pisipisi

Benim kayınvalidem de kayınpederim de birer kedi delisidir. Kayınpederimde Tarçın isminde sanırım 10 yaşında bir Persian vardı. Eşim onu o kadar çok sever ki kardeşi sanıyor :) (tek çocuk olunca herşey kardeşin olsun istiyorsun, 2.yi düşünmeyenlere duyurulur)
Sonra eşim ve kayınvalidem eşimin işi dolayısıyla İstanbul'a taşınınca anneannesinin bahçesinden yeni doğmuş 3 sokak kedisi aldılar. Onlarla başımızdan geçenleri anlatsam roman olur ama erkek olan 9.kattan düşüp, omurgayı kırıp yine de iyileşebildi deyim siz kalanını tahmin edin işte. Sonra veterinere bir gittiğinde kayınvalidem terk edilmek istenen dünyalar güzeli bir Chinchilla görüyor ve hop o da eve getiriliyor. Kayınpederim ameliyat olacağı zaman Tarçın da İstanbul'a gelince kayınvalidem bir ara 5 kediye bakıyordu valla.
Ben severim sevmesine kedi, geçmişimde de uzun süre baktım ama sonradan alerji baş gösterdi. Bir süre inat edip vermedim ama astıma çevirecek filan denilince annem anında olaya el koydu ve benim pisicik başka bir aileye gitti. Ama hiç bir zaman 5 kedi ile aynı anda uğraşabilecek kadar sabırlı birisi olamadım. O yaşta (65) bu işin altından kalkan kayınvalidemi de tebrik ediyorum vallahi :)
Neyse şimdi 2 kedi (sokaktan aldığımız dişiler) kısırlaştırılmış olarak bahçeye salındılar da kadıncağız da biraz rahat nefes aldı. Orada besleniyorlar, bir sürü de yeni arkadaşları oldu hatta duyduk ki bölgede krallık kurmuş diğer kedileri döver olmuşlar :)
Bu veterinerde terk edilirken alınan Lokma da geçen kış çiftleştirildi ve 2 farklı pisi pisiden baba oldu kerata :) Onun yavrularından birini de benim iş yerinden çok yakın bir arkadaşım aldı.
Velhasıl kelam bunca şeyi anlatmamın nedeni ismi Mocha olan bu şirin ötesi pisi, arkadaşım tatile giderken bir hafta bize misafir olarak geldi ve ben onun güzelliğini sizlerle de paylaşmak istedim de ondan :)



Bakınız yemek masasının çevresinde cirit atan pisi pisi :)


Koltuğa kurulmuş pisi pisi :)


Ve sıcaktan baygınlık geçiren pisi pisi :)



Bu da cep telefonumu kurtarıp yerine tokamı heba ettiğim an :)

Ama çok tatlı değil miii? Kulağını ısırıcam valla :)


Location:Levent,Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder